17:16 GMT01 أكتوبر/ تشرين الأول 2020
مباشر
    منوعات
    انسخ الرابط
    0 20
    تابعنا عبر

    تعرضت الفنانة السورية سارة نخلة، لوعكة صحية، أدت إلى حجزها في أحد المستشفيات للخضوع لعملية جراحية.

    ونشرت نخلة صورة لها، عبر حسابها الرسمي على "إنستغرام"، معلقة: "أنا أول مرة بعمل الحركة دي، ولا عمري حبيت حد يشوفني تعبانة أو ضعيفة، بس الحوار غريب شوية أو شويتين الحقيقة".

    وتابعت: "دي كانت ليلتي في المستشفى بعد ما روحت البيت، بعدين حسيت بوجع رهيب روحت المستشفى وعملت نقدر نقول نصف عملية عشان التخدير كان موضعي عشان مش عارفة استحمل الألم".

    View this post on Instagram

    انا اول مرة بعمل الحركة دي ولا عمري حبيت حد يشوفني تعبانة او ضعيفة بس الحوار غريب شوية او شويتين الحقيقة . دي كانت ليلتي في المستشفى بعد ما روحت البيت بعدين حسيت بوجع رهيب روحت المستشفى و عملت نقدر نقول نصف عمليه عشان التخدير كان موضعي عشان مش عارفة استحمل الألم بس غير اننا كان عندي برد اصلا و بقالي اربع ايام مش باكل كويس ومش بنام كويس و كل شوية بدوخ بس السبب الي دخلني المستشفى بالليل و بكل بساطة هو نملة ، صدقوني نملة ... تخيلوا لما تبقوا طول الوقت بتحاولوا تبقوا أقوى و كويسين و تيجوا على نفسكوا و في الآخر نملة تدخلكو العمليات 🙈 ببساطة نملة قرصتني عملت التهاب بعدين خراج وكل دا انا فاكرة انها ناموسة عادية عشان انا جسمي حساس جدا بس وصلت لدرجة بالليل اني مش عارفة اقعد دقيقة من الوجع و السخونية و الدوخة و دخلت الطوارئ على طول و الدكتور فتح الخراج طبعا كنت بموت من الوجع بس الحمدلله عدت على خير الحمدلله على كل حال وانا في بيتي دلوقتي بس يارب ابقى احسن و الجرح يلم بسرعة عشان اقدر أوقف تاني 🤷🏽‍♀️🙏

    A post shared by Sarah Nakhleh سارة نخلة (@sarah.nakhleh) on

    وأضافت: "بكل بساطة السبب نملة، صدقوني نملة، تخيلوا لما تبقوا طول الوقت بتحاولوا تبقوا أقوى وكويسين و تيجوا على نفسكوا وفي الآخر نملة تدخلكوا العمليات ".

    وأوضحت: "نملة قرصتني وتسببت في التهاب تحول إلى خراج، ومع حلول الليل ارتفعت حرارتي وانتشر الألم وتعرضت للدوار ودخلت قسم الطوارئ".

    وأتمت نخلة: "الحمد لله على كل حال وأنا في بيتي حاليا ويارب أبقى أحسن والجرح يلم بسرعة عشان أقدر أقف تاني".

    يذكر أن سارة نخلة شاركت في مسلسل "نصيبي وقسمتك 3"، بطولة شريف سلامة، إيمان العاصي.

    انظر أيضا:

    مصر… خطة عاجلة لمكافحة النمل الأبيض في الأقصر
    جيش من النمل يهاجم سرطانا ويفترسه... فيديو
    موطنه دولة عربية... علماء يكتشفون أسرع نمل في العالم...فيديو
    معايير المجتمعنقاش
    التعليق بواسطة Sputnikالتعليق بواسطة Facebook